Strona główna » Reklamacje/Zwroty

Zwrot towaru

1. Jesteśmy elastyczni i dopasowujemy się do Naszych klientów. Jeśli więc macie jakieś pytania bądź wątpliwości, prosimy skontaktować się z nami chociażby telefonicznie – chętnie pomożemy i
odpowiemy na wszystkie Wasze pytania.

Każdy nasz klient ma prawo do zwrotu zakupionych u nas towarów w przeciągu 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.
W takiej sytuacji konieczne będzie oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można wysłać na maila [email protected] bądź pisemnie na adres który wyślemy mailem . Prosimy o wskazanie w niniejszym oświadczeniu przyczyny.

2. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie, prosimy nie wysyłać do nas przesyłek „za pobraniem”, nie przyjmujemy takich.

3. Zwrotu towaru należy dokonać na własny koszt, na wskazany przez nas adres w korespondencji mailowej. Sugerujemy również aby wybrać wysyłkę za potwierdzeniem odbioru, jeśli klient wybierze tańszą, nierejestrowaną przesyłkę, a ona do nas nie dotrze… ups – nie odzyskacie swoich pieniędzy.

4. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym i z metkami, nie noszący najmniejszych śladów użytkowania (nie przyjmiemy skarpetek, bielizny oraz innego sprzedawanego towaru, którego jakość sprawdzaliście, bądź zapoznawaliście się z nim już drugi dzień… 😉 ).

5. My jako sprzedawcy, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pod warunkiem, że wszystko z towarem będzie w porządku) odeślemy Wam pieniądze za towar na podane konto bankowe wpisane w powyższym oświadczeniu.

6. W przeciągu 14 dni od wysłania do Nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy należy odesłać Nam również zakupiony u nas towar na własny koszt (w nienaruszonym stanie).

Reklamacja produktu

1. Kodeks cywilny jasno określa, kiedy Klient ma prawo do reklamacji – nie będziemy Was więc tutaj zanudzać. My chcemy spełniać wymagania i oczekiwania klientów (na ile jest to oczywiście możliwe), tak więc wystarczy do nas napisać – mailowo, a my postaramy się jak najszybciej rozpatrzyć reklamację.

2. Prosimy tylko (dla ułatwienia kontaktu z Wami) w opisie reklamacji wpisać takie informacje jak:
– data i rodzaj zakupionego towaru,
– data i rodzaj wystąpienia wady produktu – prosimy koniecznie dołączyć czytelne zdjęcie produktu i miejsca, którego dotyczy reklamacji,
– opisać żądania – czy chcecie Państwo zwrotu pieniędzy za towar, obniżki ceny, bądź wysłania nowego,
– wszelkie dane kontaktowe (dzięki temu w razie pytań będziemy mogli bezzwłocznie się z Wami skontaktować),
– w razie konieczności dopisać od siebie kilka ciepłych słów 😉

3. Jako sprzedawcy mamy obowiązek w ciągu 14 dni ustosunkować się do Państwa reklamacji. Jeśli jednak nie dostaniecie od Nas żadnej odpowiedzi w tym okresie (stosownie mailem lub listem), znaczyć to będzie, że uznaliśmy reklamację i podejmiemy odpowiednie kroki, by jak najszybciej ją zakończyć. W zależności od sposobu rozwiązania sprawy, może się okazać koniecznym abyście odesłali nam towar (na własny koszt) – adres do zwrotu podajemy mailowo.

Udostępnij
Cacyk.pl zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się do newslettera

Copyright © 2018 Cacyk.pl. All rights reserved.